Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

27. 04. 2018.

Ime deteta govori o potrošačkim navikama roditelja

Kaži mi kako ti se zove dete, reći ću ti šta i kako kupuješ - istraživanje je koje je sprovela investiciona banka Goldman Saks kako bi saznala šta imena američke dece otkrivaju o potrošačkim navikama njihovih roditelja.

Ime deteta govori o potrošačkim navikama roditelja

Foto:Tanjug.rs

      Kaži mi kako ti se zove dete, reći ću ti šta i kako kupuješ - istraživanje je koje je sprovela investiciona banka Goldman Saks kako bi saznala šta imena američke dece otkrivaju o potrošačkim navikama njihovih roditelja. Anketa je pokazala da roditelji svojoj deci sve ređe daju tradicionalna imena, što je pokazatelj antikonformističke tendencije i sklonosti ka "jedinstvenim" brendovima. Godine 1940, na primer, pet najčešćih imena za dečake predstavljala su 20 odsto svih imena beba u SAD. Prošle godine, pak, taj broj je pao na svega četiri odsto. Za Goldman Saks imena dece se mogu porediti sa nazivima brendova, pa se tako roditelji odlučuju za neobična imena jer ih više privlače originalniji brendovi. Pripadnici nove generacije roditelja žele da se razlikuju od ostalih, da skrenu pažnju na sebe. Studija, čije delove prenosi londonski Telegraf, otkriva, takođe,  da su roditelji koji svojoj deci daju klasičnija imena, kao što su Džek ili Džejkob, manje otvoreni za novine. Oni obično kupuju proizvode velikih, proverenih robnih marki, a retko ili nikad malih, manje poznatih brendova.

Izvor: Tanjug.rs

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati