Advertisement
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

20. 06. 2017.

BRZA, ZDRAVA I OSVEŽAVAJUĆA: Isprobajte sedmodnevnu jogurt dijetu!

Jednostavna, zdrava i sa povoljnim delovanjem na probavu, jogurt dijeta je preporučljiva svima, osim osobama koje su alergične na mlečne proizvode. Dijeta traje 7 dana. Ako ste ljubitelj jogurta, ovaj režim ishrane će vam itekako dopasti.

BRZA, ZDRAVA I OSVEŽAVAJUĆA: Isprobajte sedmodnevnu jogurt dijetu!

Foto:USPESNAZENA.COM

Pri kupovini izaberite jogurt sa manjom količinom masnoće ( od o.5 do 1,6%), nikako voćni jogurt sa dodatkom sećera ili šlaga. Ova dijeta će vas osvežiti, olakšati, očistiće vaš organizam od štetnih toksina ( zahvaljujući lekovitom delovanju jogurta).

PROČITAJTE JOŠ:

Nikako da se otarasite lošeg zadaha! Ovaj napitak će to lako rešiti!

(VIDEO) SEKSI BAKA: Izgleda kao da joj je 40, a ustvari...

(FOTO) Savršeno ravna kosa više nije u trendu: Kim Kardašijan promenila frizuru, promenite je i vi!

Jelovnik:

Svaki dan isti je doručak, prepodnevna i poslepodnevna užina.

Doručak: 150 do 200 ml jogurta (jedna čaša, važi i u narednom tekstu) sa dodatkom žitarica(1 kasika pahuljica)

Prepodnevna užina: 200 ml jogurta, voće po želji (jabuka ili kruška ili 3 šljive ili malotrešanja i slično)

Poslepodnevna užina: 1 jogurt (čaša, 150-200 ml)

Ručak i večera su svaki dan drugačiji.

Prvi dan:

Ručak: Kuvani ili na malo ulja pečeni i začinjeni krompir, 100 g odreska (od govedine ili krte svinjetine), kuvani brokoli preliven sa dve kašičice običnog jogurta

Večera: Krompir i brokoli preliveni s običnim jogurtom, kao kod ručka, ali bez odreska, 1 jogurt

Drugi dan:

Ručak: Mešana salata sa 100 g tunjevine. Salatu prelijte s prelivom od jogurta, sirćeta i soli.

Večera: Tanjir krem supe, 1 jogurt

Treći dan:

Ručak: Voćna salata, prelivena jogurtom. Po želji zasladite s vestačkim zaslađivačem.

Večera: banana prelivena jogurtom, 2 gomilice slatkog kajmaka

Četvrti dan:

Ručak: spanać (umak od spanaća), pire krompir zacinjen maslacem, po želji 100 g pileceg odreska

Večera: spanać, krompir (upola manji nego kao kod rucka), 1 jogurt

Peti dan:

Ručak: manji komad pice mocarele, čaša limunade, 1 jogurt

Večera: 1 slano pecivo s makom (zemička s posutim makom), 1 jogurt

Šesti dan:

Ručak: rižoto s paprikama, zelena salata, 1 jogurt

Večera: upola manje rižota i salate kao kod ručka, 1 jogurt

Sedmi dan:

Ručak: Krem supa od brokolija, sendvič s tunjevinom (u zemičku dodajte malo tunjevine iz konzerve, malo zelene salate, kašiku kukuruza i dve kašike jogurta), 1 jogurt

Večera: mešana salata prelivena s prelivom od jogurta, 1 jabuka, 1 jogurta

Saveti:

Voćni jogurt možete jesti povremeno, ali gledajte da nema dodatka šecera. Najbolje je, da napravite voćni jogurt sami od običnog jogurta i komadića svežeg voća.

Poslednji obrok (večera) neka bude pre 19 sati, ako ogladnite, priuštite sebi još jedanlagani jogurt. Svaki dan popijte oko dve litre tečnosti, najbolje vode, a može i limunadaili čaj bez šecera.

Ne zaboravite na vežbe. Svaki dan vežbajte bar pola sata. Možete ići i u šetnju saumerenom brzinom hodanja (bar 30 minuta, najbolje 45 minuta ili više).

Izvor: USPESNAZENA.COM

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage