Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

16. 05. 2018.

LAKO I EFIKASNO: Jutarnja banana dijeta

Jutarnja banana dijeta je način ishrane koji su osmislili japanski supružnici Hitoši i Sumiko Vatanabi. Osnovno pravilo dijete jeste konzumiranje banan za doručak uz dve čaše mlake vode.

LAKO I EFIKASNO: Jutarnja banana dijeta

Foto:B92.net

Dijeta je nastala sasvim slučajno, metodom pokušaja i neuspeha samog gospodina Vatanabija, koji je, tek nakon što je uveo svakodnevni unos banane za doručak, počeo da pije vodu sobne temperature i večera znatno pre vremena za spavanje, skinuo zavidan broj suvišnih kilograma. Rezultati su supružnike toliko oduševili da su o tome obavestili javnost na najpopularnioj japanskoj društvenoj mreži Mixi (nešto poput Facebooka), a dijeta se ubrzo proširili širom sveta.

Dijeta se bazira na unosu banana za doručak koje su pune optornog skroba, što vas dugo drži sitim, a odavno je poznato da voće za doručak ubrzava metabolizam. Takođe, obavezne su i dve čaše mlake vode, a dobro je i preporučljivo vodu piti u što većim količinima i nadalje tokom dana.

Sa druge strane, za doručak i večeru ne postoje izričita pravila šta i koliko jeste, ali sigurno je da unos hleba treba svetsi na minimum. Ipak, naravno, dezert je zabranjen, ali i tu postoji olakšica - nakon 15h dozvoljena je užina u vidu dve štangle čokolade ili 3,4 keksa, mada je poželjnije uzeti neku voćku.

Takođe, mleko, mlečne porizvode i alkohol potrebno je maksimalno ograničiti. Važno je i pravilo da posle 20 h NE SMETE jesti, da bi podstaklo brže sagorevanje kalorija. Prpeoručuje se i da spavate najmanje osam stai dnevno, dok držite ovu dijetu, jer nedostatk sna pojačava želju za slatkom i masnom hranom. Nezaslađeni čaj i kafa dozvoljeni su normalni količinama.

Jtarnja banana dijeta propagira lagano i temeljno žvakanje i uživanje u ukusima hrane. Na taj način se sprečava prejedanje, kome smo neretko skloni. Ako niste ljubitelj vežbanja, sa jutarnjom banana dijetom nema straha. Vežbanje, naime, nije obavezno, ali će ono svakako ubrzati metabolizam.

Primer jelovnika (svakodnevno ga možete menjati):

Doručak (uvek isti) : 2-3 banane, 2 čaše mlake vode

Ručak: Pirinač, 150-200 belog mesa, 2 čaše mlake vode

Užina (posle 15h): 2 štangle čokolade, čaša mlake vode

Večera (najkasnije do 20h): tanjir supe sa malo testenine, tunjevina, krompir salata, 2 čaše mlake vode

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage