Advertisement
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

20. 04. 2017.

Slomljeno žensko srce najveći neprijatelj bankovnog računa!

Žene koje nakon prekida ljubavne veze odlaze u šoping, u proseku potroše znatno više nego u bilo kojoj drugoj situaciji u životu, pokazala je studija fabrike "Quidco.com" na više od 2000 žena.

Slomljeno žensko srce najveći neprijatelj bankovnog računa!

Foto:24sata.hr

Kako to istraživanje pokazuje žene će znatno češće od muškaraca ljubavnu bol pokušati da izleče šopingom, bilo da kupuju novu odeću, cipele ili modne dodatke, piše "Daily Mail".

- Šoping je ženama dobro poznata terapija, ali u emotivno stresnim situacijama one često ne razmišljaju racionalno o svojoj potrošnji - rekao je vođa studije, Endi Oldham.

Čak 90 odsto žena priznaje kako raspoloženje značajno određuje koliko će toga kupiti, a više od polovine njih izbegava da uđe u neke prodavnice jer znaju da će zbog lošeg raspoloženja tamo sigurno nešto kupiti. Oko 79 odsto žena sebi zadaje mesečni limit koliko smeju da potroše u šopingu, ali ga oko 30 odsto njih redovno premaši i zapadne u dugove.

Kad se najviše troši u šopingu:

- Nakon raskida veze

- Na dan plate

- U ciljanoj poseti šoping centru

- Iz dosade

- Nakon svađe

- Nakon "lošeg dana"

 

Izvor: 24sata.hr

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage