Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

09. 06. 2017.

35 dijetalnih grickalica ispod 100 kalorija

Evo idealnih dijetalnih zalogajčića koji će vam utoliti glad u danima kada ste objavili rat hrani i rešili da se stešete!

35 dijetalnih grickalica ispod 100 kalorija

Foto:B92.net

U trenucima kada nam je najvažnije da budemo fit, odričemo se svih slatkih i slanih zadovoljstava i "grehova"! Ali šta kada nas glad pritera uza zid i glava ne može da dobije bitku sa praznim stomakom? Šta prezalogajati između obroka, a ne naškoditi svomdijetalnom režimu ishrane? Evo 35 ideja za ukusne slatke i slane grickalice koje imaju manje od 100 kalorija, a opet su zdrave i dijetalne! Čak je i čokolada dozvoljena! 

1. Banana u topljenoj čokoladi: Pola banane umočite u topljenu tamnu čokoladu. Uživajte!

2. Jedna veća šolja grožđa

3. Šolja jogurta sa medom i malo cimeta

4. Jedna pomorandža

5. 2-3 koluta ananasa iz konzerve (ili svežeg)

   dijetalne grickalice

6. Šolja bilo kog bobičastog voća (jagode, maline, borovnice) sa 2 kašike šlaga

7. 4 suve smokve

8. Jedna štangla crne čokolade (za kuvanje)

   dijetalne grickalice

9. Čaša (ne prepuna) čokoladnog mleka

10. Šolja puna jagoda i malina prelivena zaslađenim sokom od pomorandže

11. Činijica pudinga od čokolade

12. Pet većih jagoda prelivenih sa dve kockice topljene čokolade

13. Bezalkoholni koktel od tropskog voća: U čaši izmešati mrvljeni led, sok od ananasa, sok od jabuke i sok od pomorandže.

14. Banana šejk: Napuniti polovinu šolje sitno seckanom ili gnječenom bananom, četvrtinu jogurtom, i dodati malo mrvljenog leda. Mešati dok se ne pretvori u glatku smesu.

15. Pečena jabuka: Jabuku napuniti kašičicom žutog šećera i cimeta, pa ispeći.

16. Pola šolje žitarica i pola šolje mleka

17. Pet slatkih krekera i pola šolje toplog mleka (zasladiti po želji natrenom)

18. Kafa sa mlekom

   dijetalne grickalice

19. 10 žele bombona

20. 25 pistaća

21. 5 slanih krekera i 5 vrlo tankih kriški kačkavalja

22. Rovito kuvano jaje i pola kriške integralnog tosta

23. 2 šolje kokica

24. Salata od tunjevine: Pomešati pola šolje tunjevine iz konzerve, dodati kašičicu karija, kašiku sitno seckanog crnog luka i malo celera.

   dijetalne grickalice

25. Grčka salata: Jedan paradajz iseckati na kockice, dodati 2 kašike izmrvljenog feta sira i preliti lumunovim sokom.

26. Pečeni krompir: Skuvati jedan krompir, premazati sa kašičicom maslinovog ulja, posliti i peći oko 10 minuta.

27. Sendvič sa krastavcem: Na pola kriške hleba ili tosta staviti 2 kašike sira i par kolutova krastzavca.

28. 8 maslina (crnih ili zelenih)

29. Četiri veoma tanke kriške pilećeg fileta umočiti u mešavinu senfa i meda.

30. Krastavac salata: Iseckati jedan veći krastavac, dodati 2 kriške seckanog crvenog luka i preliti sa 2 kašike jabukovog sirćeta.

31. 15 malih pereca (kupovnih) i 2 kašike krem sira

32. Deblja kriška sira mocarela sa 2-3 čeri paradajza 

33. Mini sendvič sa šunkom: Između dve veoma tanke kriške hleba staviti list šunke po izboru, list zelene salate i malo senfa.

34. Polovina đevreka

35. 4 suve kajsije

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage