Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

29. 07. 2008.  - Autor: S. JOVANOVIĆ

GAGA HIT JUTJUBA

Dragana Mirković najpopularnija srpska pevačica na čuvenom internet servisu za razmenu video-klipova i filmova. Pored nje, „Evrosong" i Ana Ivanović srpski video-brendovi

S
S

Čija li si, čija li si... Pesme Dragane Mirković najslušanije kad su u pitanju i Srbij  i Hrvatska

Dragana Mirković najpopularnija je srpska pevačica, „Evrosong" omiljeni muzički događaj, a fotografije Ane Ivanović najtraženije ukoliko je suditi prema rezultatima gledanosti srpskih video-klipova na Jutjubu. Daleko najposećeniji internet servis za razmenu video-sadržaja pruža zanimljivu predstavu o Srbiji, ali i Hrvatskoj.

A
S

Ceca viđena pet miliona puta!

Ceca Ražnatović, najpopularnija balkanska pevačica na Jutjubu (po gledanosti pojedinačne pesme), nalazi se iza Dragane Mirković. Najgledaniji Cecin spot „Lepi grome moj" viđen je 1.203.886 puta. Ipak, u zbiru, prvih sedam spotova koji u nazivu imaju „Ceca Ražnatović" imali su više od pet miliona gledanja.

Iza Dragane i Cece nalazi se Seka Aleksić, čiji je spot „Crno i zlatno" pregledan 833.054 puta, dok najgledaniji klip Jelene Karleuše nosi naziv „Pornic Jelene Karleuse" (677.830 gledanja).

Naime, ukoliko postavite pretraživač Jutjuba da vam prikaže najposećenije filmiće koji sadrže reč (tag) „Croatia", ispada da je najgledaniji „Croatia clip" snimak snošaja dva hrvatska magarca, iza kojih se, kao i u Srbiji, nalazi spot Dragane Mirković za pesmu „Luče moje".

Jutjub (Youtube.com) je zamišljen prvenstveno kao besplatan medij koji promoviše anonimne filmske i muzičke autore, ali je vremenom postao mesto na kome svi korisnici, pa i najveći svetski džetseteri, s ponosom objavljuju svoje najnovije projekte, kao i bojno polje političkih kampanja poput one Baraka Obame i Hilari Klinton.

Proveravajući gledanost najpopularnijih spotova koji u svom opisu imaju reči „Serbia" i „Croatia", dolazi se do veoma zanimljivih podataka. Najgledaniji srpski klip je spot Dragane Mirković i Danijela Đokića za pesmu „Živote moj" (1.470.653 gledanja). U varijanti „Serbia" prva je pobednička pesma na nedavno održanom „Evrosongu" u Beogradu (Dima Bilan, „Belive"), koji je pogledan čak 3.204.090 puta. Na drugom mestu nalazi se „Ana Ivanović - kolekcija fotografija" (2.262.189), a slede „Evrosong" pesma koju peva Grkinja Kalomira (1.872.404) i pobednica „Evrosonga 2007" Marija Šerifović („Molitva", 1.731.532 gledanja).

S2

HRVATSKI MAGARCI ... Najgledaniji „Croatia clip", snimak snošaja dva „hrvatska magarca",  gledalo 3,87 miliona ljudi

Ukoliko se pretraživač postavi da vam pokaže najgledanije hrvatske klipove, dolazi se do dokaza da su srpski narodnjaci u Hrvatskoj popularniji od himne. Naime, u prva tri najgledanija filma nalaze se dva narodnjačka hita. Apsolutno prvo mesto zauzima Dragana Mirković s pesmom „Luče moje", koja je pogledana skoro 800.000 puta, a na trećem mestu je pesma Ane Nikolić „Romale, Romali", koja je viđena 544.000 puta. Ipak, apsolutni hit predstavlja podatak da je najgledaniji klip koji u sebi ima reč „Croatia" pokušaj snošaja dva „hrvatska magarca". Film pod nazivom „Donkies" pogledalo je respektabilnih 3,87 miliona korisnika Jutjuba.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati