Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TV Pressing - Aleksandar Sale Jovanović

10. 01. 2011.

Beograde, dobar dan!

Popodnevni programi na srpskim televizijama, s nekoliko časnih izuzetaka, mahom su već godinama bili popunjavani emisijama koje su ili bile krš krševa ili su služile kao podloga za telešopove koji bi dokonim domaćicama uvalili paročistač i borosane

s
Aleksandar Sale Jovanović

Ako nije neki popodnevni rijaliti, onda je repriza nekad latino, a danas janičarske serije. Gotovo istovremeno ovaj, sve perspektivniji i isplativiji termin počeli su stidljivo da popunjavaju živim emisijama, koje i jesu bile osnova gotovo svih programa zbog kojih je televizija i izmišljena.

TV Studio B nedavno je dao svoju ponudu i počeo je sa emitovanjem potpuno drugačije popodnevne emisije, simboličnog radovićevskog naziva - „Beograde, dobar dan". Svakog radnog dana od 15 do 17.30 novo „Beogradsko popodne" ima jednu temu oko koje se pletu diskusije, evociraju uspomene i sve to garnira informacijama iz života smogaljive prestonice. I sve to uz nasmejanu i dragu Irenu Jovanović i čoveka sa verovatno najautosugestivnijim glasom u Srbiji - Jugoslavom Pantelićem. Još kada uspeju da ih sinhronizuju u istu ravan, kako ne bi ispalo da je Irena Jugoslavu dekor ili mala od palube, biće odlični kandidati za jedan od voditeljskih parova godine.

Jedna od specifičnosti emisije je i kuvarska čarolija - odlično zamišljena, ali, ispostavilo se, potpuno promašeno i dosadno realizovan TV gedžet, koji je imao za cilj da nas natera da glockamo dok gleduckamo.

Generalno (uh, što mrzim ovu estradnu poštapalicu), cela ideja je više nego zdrava, jer Timofejev definitivno ima nameru da na bazi tradicionalnih vrednosti, a sa budžetom koji je nemoguće mali, napravi Beograđanima jedan savremen i nepretenciozan program. „Beograde, dobar dan" možda neće imati gledanost kao nekadašnja „Nedeljna popodneva" sa Sašom Zalepuginom i Dunjom Lango, siguran sam da neće ni kao današnje emisije u kojoj se voditeljke zacenjuju od smeha dok neke Ćane i Jane podvriskuju novu numeru, ali će imati esencijalnu ciljnu grupu - one koji pored slobodnog vremena za gledanje televizije imaju nešto i u glavi. Jer, nije važno koliko te ljudi gleda, mrzi ili voli, već ko su ti ljudi!

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati