Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

14. 02. 2018.

Šta depresija radi vašem mozgu i kako je se rešiti?

Postoji više načina na koje depresija može da utiče na mozak.

Šta depresija radi vašem mozgu i kako je se rešiti?

Foto:B92.net

Stručnjaci nisu sigurni zašto depresija dovodi do kognitivne disfunkcije, ali se slažu da postoji određena veza. Kognitivna disfunkcija dovodi do osećaja koji se najbolje može opisati kao "mozak u magli", gde pacijent oseća manjak koncentracije, fokusa, i manjak memorije. 

Depresija ima veliki uticaj na deo mozga koji je posvećen upravo memoriji. Problemi koji se razvijaju iz nedostatka pamćenja i problema u fokusiranju zbog depresije su brojni. Oni mogu dovesti do trenja u odnosima, da se oporavljate od depresije teže, pa čak i da uzrokuju fizičke povrede. 

Jedan od načina da depresija utiče na mozak je i područje fokusa. Kada je umanjena vaša sposobnost da se fokusirate, stvari koje ste čuli ili pročitali nisu se pravilno sačuvale u vašu "memorijsku banku". Tako, na primer, ako je vaš supružnik tražio od vas da kupiti neke stvari u radnji, može vam se desiti da zaboravite jedan ili više predmeta ili čak da se zaustavite u radnji s upitnikom iznad glave. Iako ovaj nedostatak fokusa može izgledati kao rezultat nepažnje, depresija je glavni uzrok. 

Patite li od depresije, na poslu se takođe može stvoriti niz problema. Problemi s pamćenjem i fokusom mogu dovesti do problema u završetku zadatka onako kako je ispravno. Rezultirajući stres može napraviti veći izazov kada je u pitanju depresija. 

Postoje načini na koje možete da se oslobodite od depresije i povratite u prvobitno, sveže stanje. Koristeći neke od prirodnih rešenja, "dobićete" svoj život nazad. 

Vežba je verovatno nešto što se najčešće preporučuje kao prirodni tretman za depresiju. Pokretanje vašeg tela i to svakodnevno, je odličan način da se izbavite iz depresije, savetuje Worldhealthinfo. 

Možete uspešno povećati svoj nivo serotonina. Hrana bogata omega 3 masnim kiselinama, kao što su losos i zdrave masti poput kokosovog ulja su takođe preporučljivi. Jedući hranu s proteinima takođe će se povećati nivo serotonina. Na kraju smanjite ili skroz prestanite da konzumirate kofein.

Izvor: B92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage