Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

11. 12. 2018.  - Autor: Novosti

Dremnite popodne! San će osvežiti vaše pamćenje!

SPAVANjE u toku dana veoma je korisno za zdravlje, jer se memorija mozga kratkoročno isprazni i pravi mesta za nove informacije, pokazuje istraživanje naučnika sa Univerziteta Berkli.

Dremnite popodne! San će osvežiti vaše pamćenje!

Ispitanici koji su se odmarali po podne imali su mnogo bolje rezultate na testovima aktiviranja hipokampusa, dela mozga zaduženog za pamćenje. Popodnevni san važan je za „resetovanje“ tela u toku dana, ali stručnjaci opominju da ne treba preterivati, jer je količina sna ipak individualna stvar.

 

Najbolje vreme za popodnevni odmor zavisi od toga kada se ujutro budite, ako spavate do devet, prijalo bi vam da dremnete oko 15 sati, a ako ustajete ranije, oko 13 časova.

Ukoliko s posla stižete kući između 16 i 17 sati, polučasovna „dremka“ na trosedu daće vam energije za narednih pet sati. Odmor ne treba da bude predug kako uveče ne biste imali problema sa spavanjem. Popodnevni san trebalo bi da traje najmanje 20, a najviše 90 minuta, jer duže spavanje može da izazove omamljenost i oteža funkcionisanje u toku dana.

Važno je da vam svetlo ne remeti san, kao i da isključite mobilni, televizor, radio. Obavezno podesite alarm za buđenje kako se ne biste probudili u neko doba noći. Buđenje će vam biti lakše, ako posle odmora popijete čašu vode ili pojedete komadić čokolade.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati