Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

11. 10. 2017.

Saveti za zdrav doručak

Doručak obnavlja nivo šećera u krvi čija se koncentracija smanji tokom noći, ali vodite računa prilikom izbora hrane.

Saveti za zdrav doručak

Foto:lekari.info

Ugljeni hidrati u vašem doručku treba da sadrže vlakna. Evo nekoliko saveta kako da ga učinite što zdravijim:

  • Pročitajte etikete na namirnicama. Pogledajte količinu koja je potrebna za jednu porciju i kalorije po obroku. A ako je hrana na bazi zrnevlja, vodite računa da su ona prva navedena na listi sastojaka.
  • Obratite pažnju na kafu koju pijete. Kafa koja se služi u mnogim kafićima je nezdrava visoko- kalorična, sa visokom
    koncentracijom zasićenih masti.
  • Samo povremeno jedite mesne prerađevine. Mesne prerađevine kao što su slanina i kobasica su povezani sa povećanim rizikom od raka debelog creva, bolesti srca i dijabetesa tipa 2.

  • Jedno jaje dnevno je u redu, za većinu zdravih ljudi i ne povećava rizik za razvoj bolesti srca.

  • Izaberite voće pre nego sok. Sveže voće ima više vlakana.
  • Koristite blender za pravljenje doručka. Možete da kombinujete voće, jogurt, pšenične klice, i druge sastojke i napravite nešto ukusno i zdravo.

Doktor Ludvig savetuje da se doručak nikako ne bi trebalo preskakati.

- Preskakanje doručka remeti normalan ritam između obroka. Doručak je najgore vreme ukoliko planirate da preskočite obrok - rekao je doktor Dejdvid Ludvig, nutricionista iz “Children’s Hospital” u Bostonu.

Izvor: Lekari.info

Tagovi

Komentari (1)

ostavi komentar
NemaK [neregistrovani]
 [24.03. 2013., 17:19]

Ne moze idealno

Svestan sam ja da je dorucak najvazniji obrok, ali isto tako ja njega lako izbegnem, ne osecam neku potrebu da doruckujem. Ali bez rucka/vecere ne mogu. Tu sam u problemu.

Odgovori
Vidi odgovore

Ostavi komentar

antiRobotImage