Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

07. 12. 2021.  - Autor: nedeljnik

Kako jutarnje navike utiču na gubljenje kilograma

Prvo što ćete uraditi kada se ujutru probudite ne samo da utiču na vaše raspoloženje, već i na to hoćete li uspešno izgubiti kilograme ukoliko se sa njima borite, pokazuju istraživanja. Potrebno je obratiti pažnju na neke naizgled nevažne navike

Kako jutarnje navike utiču na gubljenje kilograma

Правила исхрана и вежбање кључ су успеха за мршављење. Ипак, постоје ствари које радите, а да нисте свесни да оне само изазивају гојење, односно спречавају вас да губите килограме упркос свему труду који улажете.

„Највеће грешке које људи праве када желе да изгубе килограме када 'устану на леву ногу'“, каже Сузан Пирс Томпсон, председница Института за одрживо мршављење. Одређене навике, или изостанак неких, могу негативно утицати на килограме.

 

Превише сна

Истраживање је показало да они који спавају 10 или више сати често имају већи индекс телесне масе (БМИ) од оних који спавају седам до девет сати.

Спремање у мраку

Ако се облачите у мраку када се пробудите, губите могућност мршављења уз помоћ сунчевих зрака. Студија је, наиме, показала како особе које се одмах ујутру осунчају имају мањи БМИ од оних који то не чине. Довољно је, кажу стручњаци, 20 до 30 минута дневне светлости која утиче на тежину, чак и када је облачно.

Размештање кревета

Истраживање је показало и да особе које размештају кревет имају 19 одсто веће шансе да се добро спасавају од оних који легну у неразмешани кревет. Спавање је повезано са индексом телесне масе, што је довољан разлог да размислите о својим спавачким навикама.

Прескакање ваге

Аутори истраживања Универзитета Корнел пратили су 162 гојазне особе у периоду од две године и открили како су они који су се редовно мерили, сваког јутра, успешније мршавили од оних који нису.

Мали доручак

Доказано је да су особе које за доручак унесу 600 калорија у облику протеина, угљених хидрата и нечег слатког дужег сајта од оних који уносе само 300 калорија. Учинак је исти с обзиром на то да особе које унесу мање калорија раније осећају глад, а мршаве једнако како и они који немају више калорија. Наравно, подразумева се да је реч о здравим калоријама, односно сложеним угљеним хидратима и исхрани заснованој на нутритивно богатим намирницама.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati