Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

17. 04. 2017.

"Snapchat je za bogate. Sirotinja nas ne zanima"

Izvršni direktor kompanije Snapchat Ivan Špigl kaže da je Indija suviše siromašna zemlja, da bi se njegov biznis proširio u njoj, tvrdi jedan njegov bivši zaposleni.

"Snapchat je za bogate. Sirotinja nas ne zanima"

foto: b92.net

Entoni Pomplijano, koji je tužio Špigla, tvrdi da je on na sastanku povodom razvoja kompanije 2015. izjavio da je njegova aplikacija namenjena samo bogatima. 

"Ne želim da se širimo u siromašnim zemljama poput Indije i Španije", rekao je tada navodno. 

Ta američka kompanija suočena je sa bojkotom u Indiji, koji se širi internetom pod haštegom #BoycottSnapchat. Takođe, broj zvezdica koje označavaju rejting Snepčeta je u proteklih nekoliko dana pao sa pet na jednu u Eplovoj prodavnici aplikacija u Indiji (App Store), prenosi Raša tudej. 

"Ionako je zauzimala previše prostora na mom veoma jeftinom ajfonu sa 64 GB", tvitovao je jedan bivši korisnik Snepčeta. 

Skandal je izbio ranije ove nedelje kada je američki magazin "Varajeti" objavio priču o detaljima tužbe protiv direktora Snepčeta koju je pokrenuo bivši zaposleni Entoni Pompliano, a koji tvrdi da mu je Špigl rekao da je aplikacija Snepčet samo za bogate, zbog čega ne želi da se širi u siromašne zemlje kao što su Indija i Španija. 

Iako je Špigl negirao takve tvrdnje, njegova aplikacija je naišla na bojkot u Indiji, gde ima četiri miliona korisnika. 

Snapchat je platforma za deljenje fotografija i videa koja danas ima bazu od 150 miliona aktivnih korisnika. Prosečan korisnik te mreže na njoj provede i do 30 minuta svakog dana. Iako je u početku bila najpopularnija u populaciji između 18 i 34 godine, vremenom su se granice izbrisale.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage