Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

10. 01. 2017.

Facebook uvodi novu promenu koja se neće dopasti korisnicima

Kompanija Facebook planira da ostvari dodatnu zaradu uključivanjem reklama u video-sadržaj.

Facebook uvodi novu promenu koja se neće dopasti korisnicima

foto: b92.net

Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame. 

Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi. 

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka, piše recode.net

Facebook će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i YouTube, prvak na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja. 

Testiranje nove opcije trebalo bi da počne uskoro.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage