Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

18. 05. 2017.

Sponzoruše nisu samo žene: Muškarci koji jure bogate dame

Da li je pripadnicima jačeg pola važan novac pri izboru partnerke? Ovakvi momci i te kako postoje, samo su manje upadljivi od koleginica po "zanatu". Ljubavni plen vrebaju na "Fejsbuku", gde traže dokaze bogatstva.

Sponzoruše nisu samo žene: Muškarci koji jure bogate dame

Foto:B92.net

On je doteran, harizmatičan, zgodan, pažljiv i brižan, ali muževan. Zna šta da kaže i kad da ćuti. Na manirima mu mogu pozavideti i britanski džentlmeni. Zvuči kao savršen muškarac? I jeste. Osim jedne falinke. Zabavlja se isključivo sa imućnim damama. 

Etiketa sponzoruše oduvek je bila rezervisana za pripadnice lepšeg pola. Za muškarca koji je u vezi sa ženom zbog njenog novca ne postoji čak ni reč u našem jeziku. To, ipak, ne znači da ovaj dasa ne postoji, samo je manje upadljiv od koleginice po "zanatu". 

Muškaraca u potrazi za bogatim plenom nema tako malo. Šetaju ih Madona, Britni Spirs i Dženifer Lopez, ali i mnoge bogate doktorke, advokatice, bankarke, naslednice. Kod nas nisu toliko prisutni s obzirom na tešku ekonomsku situaciju (iako znamo priču o Vasi Ladačkom), ali iz godine u godinu sve ih je više, što potvrđuju iskustva sa internet -oruma. 

“Bila sam žrtva pokušaja jednog takvog koji je želeo da se uvali u stan, da koristi auto, ali kad je video da od toga nema ništa, ostavio me je zbog devojke koja je bila voljna da mu pruži sve to. Još jedan primer je moj drug iz detinjstva. Krajnje je simptomatično da mu je svaka devojka veoma imućna, vozi skupa kola, koja on u jednom momentu preuzme, izvodi ga na fensi mesta, a on za to vreme samo fenomenalno izgleda. Dakle, možda nisu toliko upadljivi, ali ih svakako ima”, piše jedna Jelena. 

Strategija u slučaju muških sponozoruša je sledeća: aktivni su na sajtovima za upoznavanje i Fejsbuku, gde vrebaju prilike tražeći dokaze bogatstva, poput fotografija na kojima se vide skupoceni automobili, stanovi. Za razliku od žigola, koji naplaćuje seksualne usluge, "sponzoruše" više vole skupe poklone, egzotična putovanja i izlaske na mesta gde mogu da se osećaju kao deo džet-seta. I ona u ovom poslovnom aranžmanu dobija - pratnju na društvenim događajima, paravan za porodicu što se još nije skrasila, neretko i zavist drugarica. Jer muška sponzoruša ne može da bude bilo ko. Savetnik za veze Ešli Lem poručuje muškarcima da na putu kojim se ređe ide obrate pažnju na nekoliko ključnih stvari. 

"Vaš izgled jeste veoma važan. Ali nije jedini. Nije sve ni u veličini alatke. Presudna je komunikacija. Ona ima moć i sve što joj treba, pa morate naučiti da razgovarate sa njom onako kako nijedan drugi momak ne može. Da je zabavljate i zasmejavate. Da se naučite samokontroli i nikad se ne ljutite na nju. Da pucate od samopouzdanja. I da joj pružite ono što traži", kaže savetnik za veze Ešli Lem. 

U ovom poslednjem je ključ. Pametan muškarac će znati da proceni šta ženi treba. Jedna želi uglađenog partnera koji klima glavom, druga obrazovanog tipa sa kojim može da razgovara, treća zgodnog frajera koji će joj pomoći da zadivi okolinu. I dok se neki muškarci zadovoljavaju kratkoročnim uživanjima, drugi razmišljaju na duže staze. Nedavno britansko istraživanje pokazalo je da je više od polovine pripadnika jačeg pola spremno da se oženi zbog novca. Ne tako davno, miraz je bio uslov da bi muškarac oženio neku ženu.

Izvor: B92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage