Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

04. 07. 2018.  - Autor: B92.net

Zavirite u kabinu Audijevog krosovera na struju (FOTO)

Audi E-Tron imaće kamere umesto spoljnih retrovizora i čak pet digitalnih ekrana u kokpitu.

Zavirite u kabinu Audijevog krosovera na struju (FOTO)

foto: screenshot

Audi je projekat električnog krosovera E-Tron započeo 2015. na auto-salonu u Frankfurtu, kada je predstavio istoimeni koncept. 

Tri godine kasnije, bliži se premijera produkcijskog modela, pa nemački proizvođač postepeno oktriva svoj krosover na struju.

 

I dok je na prvim zvanični fotografijama vozilo prekriveno maskirnom folijom, Audi je prikazao kako izgleda unutrašnjost automobila. 

Iako E-Tron ima tri velika displeja – jedan na poziciji instrument table i dva na centralnoj konzoli, za potrebe multimedijalnog sistema i klima-uređaja, najviše pažnje (i kontroverze) izazivaju dva manja digitalna ekrana koja se nalaze u gornjim prednjim uglovima vozačevih i suvozačevih vrata.

 

U pitanju su sedmoinčni OLED displeji postavljeni neposredno ispod prozora, na kojima je prikazana slika sa spoljnih kamera koje odmenjuju klasične retrovizore sa ogledalima. 

Vozač će biti u mogućnosti da zumira/odzumira sliku na ekranu, a na raspolaganju su i 3 predefinisana prikaza kamere namenjena različitim uslovima vožnje. 

Jedan se koristi u vožnji na autoputu, drugi pri promeni pravca vozila, a treći prilikom kretanja unazad, odnosno parkiranja. Audi je najavio da će pokušati da se izbori kod vlasti širom sveta da digitalne retrovizore učine legalnim u što više zemalja.

 

Kada je reč o pogonu, Audi E-Tron pokreću dva elektromotora koji u kombinaciji proizvode ukupno 360 ks (265 kW), dok se u takozvanom Sport modu automatskog menjača privremeno dobija čak 408 ks (300 kW). 

Električni krosover od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 6 s, pre nego što dostigne maksimalnih 200 km/h.

 

Audi E-Tron napaja se iz baterije kapaciteta 95 kWh, što je dovoljno da, prema novom WLTP mernom ciklusu, auto pređe oko 400 km. 

Ovako velika autonomija u vožnji moguća je, između ostalog, zahvaljujući dobrim aerodinamičkim karakteristikama i koeficijentu otpora vazduha od 0,28 (zato su i retrovizori zamenjeni kamerama).

 

U Audiju tvrde da se pogonske baterije mogu dopuniti za samo 30 minuta, ukoliko se koristi visokonaponski punjač snage 150 kW, dok se na trofaznom punjaču od 400 volti one pune 8 sati i 30 minuta. 

Audi E-Tron imaće dovoljno prostora za komforan smeštaj do 5 putnika, zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju od 2.928 mm. 

S obzirom da se elektromotori nalaze blizu pogonskih osovina (čime se dobija pogon na sva 4 točka), eliminisana je potreba za centralnim tunelom u podu kabine, što je dodatna pogodnost za one koji sede pozadi.

 

Audi je za ljubitelje dobrog zvuka obezbedio i opcioni Bang & Olufsen premijum audio sistem sa 16 zvučnika i 705 vati. 

Proizvođač je ranije najavio da će E-Tron imati premijeru 30. avgusta u Briselu, u Belgiji, gde će se ovaj model i proizvoditi. Prve isporuke očekuju se početkom 2019. godine.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage