Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

04. 07. 2018.  - Autor: B92.net

Zavirite u kabinu Audijevog krosovera na struju (FOTO)

Audi E-Tron imaće kamere umesto spoljnih retrovizora i čak pet digitalnih ekrana u kokpitu.

Zavirite u kabinu Audijevog krosovera na struju (FOTO)

foto: screenshot

Audi je projekat električnog krosovera E-Tron započeo 2015. na auto-salonu u Frankfurtu, kada je predstavio istoimeni koncept. 

Tri godine kasnije, bliži se premijera produkcijskog modela, pa nemački proizvođač postepeno oktriva svoj krosover na struju.

 

I dok je na prvim zvanični fotografijama vozilo prekriveno maskirnom folijom, Audi je prikazao kako izgleda unutrašnjost automobila. 

Iako E-Tron ima tri velika displeja – jedan na poziciji instrument table i dva na centralnoj konzoli, za potrebe multimedijalnog sistema i klima-uređaja, najviše pažnje (i kontroverze) izazivaju dva manja digitalna ekrana koja se nalaze u gornjim prednjim uglovima vozačevih i suvozačevih vrata.

 

U pitanju su sedmoinčni OLED displeji postavljeni neposredno ispod prozora, na kojima je prikazana slika sa spoljnih kamera koje odmenjuju klasične retrovizore sa ogledalima. 

Vozač će biti u mogućnosti da zumira/odzumira sliku na ekranu, a na raspolaganju su i 3 predefinisana prikaza kamere namenjena različitim uslovima vožnje. 

Jedan se koristi u vožnji na autoputu, drugi pri promeni pravca vozila, a treći prilikom kretanja unazad, odnosno parkiranja. Audi je najavio da će pokušati da se izbori kod vlasti širom sveta da digitalne retrovizore učine legalnim u što više zemalja.

 

Kada je reč o pogonu, Audi E-Tron pokreću dva elektromotora koji u kombinaciji proizvode ukupno 360 ks (265 kW), dok se u takozvanom Sport modu automatskog menjača privremeno dobija čak 408 ks (300 kW). 

Električni krosover od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 6 s, pre nego što dostigne maksimalnih 200 km/h.

 

Audi E-Tron napaja se iz baterije kapaciteta 95 kWh, što je dovoljno da, prema novom WLTP mernom ciklusu, auto pređe oko 400 km. 

Ovako velika autonomija u vožnji moguća je, između ostalog, zahvaljujući dobrim aerodinamičkim karakteristikama i koeficijentu otpora vazduha od 0,28 (zato su i retrovizori zamenjeni kamerama).

 

U Audiju tvrde da se pogonske baterije mogu dopuniti za samo 30 minuta, ukoliko se koristi visokonaponski punjač snage 150 kW, dok se na trofaznom punjaču od 400 volti one pune 8 sati i 30 minuta. 

Audi E-Tron imaće dovoljno prostora za komforan smeštaj do 5 putnika, zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju od 2.928 mm. 

S obzirom da se elektromotori nalaze blizu pogonskih osovina (čime se dobija pogon na sva 4 točka), eliminisana je potreba za centralnim tunelom u podu kabine, što je dodatna pogodnost za one koji sede pozadi.

 

Audi je za ljubitelje dobrog zvuka obezbedio i opcioni Bang & Olufsen premijum audio sistem sa 16 zvučnika i 705 vati. 

Proizvođač je ranije najavio da će E-Tron imati premijeru 30. avgusta u Briselu, u Belgiji, gde će se ovaj model i proizvoditi. Prve isporuke očekuju se početkom 2019. godine.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati