Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

23. 04. 2018.

Volvo redefiniše luksuz: Limuzina sa zvezdanim nebom

Volvo će na predstojećem sajmu automobila u Pekingu predstaviti specijalnu verziju modela S90 sa superluskuznim zadnjim sedištem i jedinstvenim doživljajem putovanja.

Volvo redefiniše luksuz: Limuzina sa zvezdanim nebom

Foto:B92.net

Model S90 spada u sam vrh ponude Volvo automobila, a za one koji žele da uživaju u dodatnom komforu, proizvođač je pre par godina predstavio ekskluzivnu varijantu Excellence sa 3 sedišta.

Volvo S90 Excellence je koncipiran tako da pruži sve pogodnosti onome ko se vozi na zadnjem desnom sedištu automobila.

Kako bi se okruženje podredilo jednom putniku, na mestu suvozačevog sedišta nalazi se multifunkcionalna konzola, koja između ostalog sadrži veliki sklopivi ekran. Displej se po potrebi izvlači a osim u zabavne, multimedijalne svrhe može da posluži i kao kompjuterski monitor pa se tokom vožnje kabina pretvara u radni kancelarijski prostor.

Za potrebe osveženja tu je mali hladnjak koji se nalazi u centralnom delu naslona zadnje klupe, a funkcijama klime i grejanja sedišta upravlja se pomoću posebnog "touchscreen" uređaja koji se izvlači iz središnjih naslona za ruke.

Volvo će na predstojećem auto-salonu u Pekingu izložiti unapređenu verziju S90 Excellence, sa funkcijama i sadržajima koji dodatno doprinose uživanju u vožnji na zadnjem sedištu.

Novi koncept, sa oznakom S90 Ambience, ima mali uređaj koji projektuje na "nebo" automobila različite vizuelne teme, poput motiva skandinavske šume, polarne svetlosti, kišnih kapi i drugih, čime se stvara opuštajući ambijent u putničkoj kabini.

Ovaj vizuelni prikaz upotpunjen je odgovarajućim zvučnim efektima koje emituje premijum audio sistem marke Bowers and Wilkins, a teme se biraju putem aplikacija na smartfon uređaju.

Audio sistem, pored uobičajenih zvučnika, ima i dodatne male zvučnike u naslonima za glavu.

Ambience paket sadrži i specijalni dodatak u centralnoj konzoli koji ispušta opuštajuće mirise, u skladu sa izborom odgovarajuće vizuelne teme.

Iako je Volvo S90 Ambience za sada zamišljen kao koncept, proizvođač namerava da ga u budućnosti ponudi kupcima, pre svega na kineskom tržištu.

Kina postaje sve važnije tržište za Volvo (koji je i sam u vlasništvu kineske kompanije Geely) s obzirom da je 2017. po prvi put prodao preko 100.000 automobila u najmnogoljudnijoj zemlji sveta. Takođe, Kina je pojedinačno najveće tržište za Volvo, kao i za limuzinu S90.

.

.

.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage