Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

NOVI MERCEDES A-KLASA

24. 06. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Moćna elegancija sportskog duha

Novi "mercedes A-klase" tokom vožnje potpuno oduzima dah! Od izgleda, udobnosti, bezbednosti, novih tehnoloških rešenja, pa sve do odlične vožnje, možemo reći da je perfektan je na svim poljima.

Moćna elegancija sportskog duha
Auto

U svakodnevnoj vožnji pruža maksimalnu snagu, ekonomičnost, sigurnost, a u krivine ulazi samouvereno. Izražene ivice i moćno izvajane površine obeležavaju dizajn spoljašnjosti nove A-Klase.

Imali smo to zadovoljstvo da testiramo ovaj automobil u verziji 1.8 CDI sa motorom snage od 109 KS. "A 180" ima agresivne branike, kompletnu svetlosnu grupaciju... Izgleda tako da ga je nemoguće ne primetiti, što se za prethodnu generaciju i nije moglo reći. Ono što nam je prvo "palo pod ruku" u ovom vozilu jeste 7G-DCT automatski menjač smešten odmah do volana koji u svih sedam brzina ima odlični i precizni stepen prenosa koji pruža idealnu iskorišćenost snage motora.

Ispod haube se nalazi moćni "dizelaš". Makismalno je startan i od nule do "stotke" ubrzava za samo deset sekundi, a maksimalna brzina koju smo isterali na cajgeru bila je 190 km/h. Dinamični motor je ekonomičan i "prati" ga start-stop sistem. U gradskoj vožnji pod punim gasom ovaj četvorotočkaš potroši 7,2 litara dizela, dok na "otvorenom" putu na pre|enih 100 kilometara iz rezervoara istera svega 5,8 litara. Prtljažni prostor je veoma komforan i u njega mogu da se smeste čak tri odsrednje putne torbe.

Komfornu i dinamičnu vožnju omogućava novo oslanjanje, neuobičajeno širok trag točkova i veliko me|uosovinsko rastojanje. Kod ove nemačke perjanice, prednja maska je znatno "namunjena", dok je bočna strana još elegantnija zahvaljujući lepo oblikovanim spoljašnjim retrovizorima, novim ručicama na vratima i prefinjenim zadnjim spojlerima. Kada je reč o "Marcedesu", na opremu i bezbednost ne treba trošiti reči, jer je sve u službi bezbednosti putnika. Unutrašnjost karakteriše elegancija i materijali vrhunskog kvaliteta. Ima veoma dobar pregled kod vozača i laku kontrolnu tablu. Svi prekidači i elementi rukovanja se nalaze na dohvat ruke. Na novodizajniranoj instrument tabli pokazivači su idealno raspore|eni.

Dobra pozicija sedenja rastetrećuje vozača, dok putnici uživaju u komotnom prostoru za noge i jedinstvenoj udobnosti. Standardna oprema poseduje brojne vazdušne jastuke, kao i aktivnu haubu za bolju zaštitu pešaka. Ima i sistem analize ponašanja vozača na znak umora koji savetuje da se napravi pauza, a ukoliko do|e do zanošenja vozila, ESP kao i razni drugi bezbedonosni sistemi će zasebno aktivirati kočnice na jednom ili više točkova i prilagoditi snagu motora kada je to potrebno.

Cena više nego odlične testirane A-klase je 39.423 evra. Automobil koji smo mi vozili jednostavno ima sve postojeće sisteme i u "ful" je opremi. Me|utim, nemojte da vas ova cena i njegova "skupoća" zavara. Bezbedan je za sve pare i to je ono što je najskuplje kod njega. Ono za čim se može žaliti jeste to što ga u Srbiji mogu kupiti samo odabrani "punišići". Ipak, za obične smrtnike ima spasa, jer početna cena ovog nemačkog lepotana je već od 22.000 evra, sa benzinskim agregatom i solidnim paketom opreme.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Komentari (1)

ostavi komentar
N.N. [neregistrovani]
 [25.06. 2013., 09:43]

!

Kul!

Odgovori
Vidi odgovore

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati