Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

"FOLKSVAGEN AP" NA TESTU

27. 05. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Nova gradska faca zove se "AP"

Ako spojite izraženi spoljašnji izgled, odlično opremljeni enterijer sa petoro vrata i mudro dizajnirane elemente opreme, kao i povoljnu cenu, sasvim sigurno novi "folksvagen ap" je automobil više nego odličan za gradsku vožnju.

Nova gradska faca zove se "AP"
Auto

Imali smo priliku da testiramo ovog "trocilindričnog" mališana u verziji 1.0 sa motorom snage 60 KS. Ovaj lepotan je dugačak samo 3,6, širok 1,6 metra i sa svojim malim dimenzijama lako se provlači uzanim gradskim ulicama, kao i prilikom parkiranja. Sa tim dimenzijama i "kockastom" karoserijom ovaj model najbolje iskorišćava prostor koji mu je na raspolaganju. Kod ovog mališana postavljanjem točkova na krajeve karoserije dobijeno je međuosovinsko rastojanje od čak 2,4 metra.

Prednji farovi, kao i visoko postavljena zadnja svetla, izgledaju veoma moćno. Uklapaju se u karoseriju, ističući svoj novi dizajn kao i veću bezbednost. Odlikuje ga prostrana kabina u kojoj se mogu smestiti četiri odrasle osobe, bez guranja i sa sigurnošću uvodi nivo unutrašnjosti i kvaliteta u novu dimenziju.

Linija krova je istaknuta snažnim i jedinstvenim stranicama karoserije. Spoljašnji izgled oštrih linija je udružen sa hitrim i sigurnim upravljanjem, čineći odličnu kombinaciju namenjenu gradskoj vožnji. Visoki kvalitet izrade i mudro dizajnirani detalji čine ga bezbednijim, udobnijim i praktičnim automobilom u klasi malih vozila. U unutrašnjem delu vozaču je sve upakovano na "dohvat ruke". Instrument tabla je fino "izvajana", kompaktna je i pregledna. Kabina je veoma praktična i prostrana. Pregrada za sitnice ima "na svakom koraku". Sedišta su veoma konforna i udobna na dužim relacijama.

Do "stotke" sa novim nemačkim četvorotočkašem stigli smo za 14 sekundi, a maksimalnu brzinu na cajgeru isterali smo na 160 km/h. U gradskim uslovima vožnje ovaj lepotan je potrošio na pređenih 100 kilometara svega 5,9 litara benzina, a na otvorenom putu do 90 km/h je iz rezervoara isterivao svega 3,9 litre. Provereni petostepeni manuelni menjač je odlično upakovan i sa naše strane dobija najveću moguću ocenu.

Upečatljivo oblikovani bočni prozori, jasne površine i jednostavne linije izuzetno dobro naglašavaju detalje kao što je potpuno zastakljen poklopac prtljažnika. Njegova zapremina je 251 litar. Međutim, ukoliko se naslon zadnje klupe preklopi njegova zapremina se povećava na čak na 951 litar! Ove dve vrednosti pokazuju da se mali "ap" sa svojim unutrašnjim prostorom svrstava u velike predstavnike malih automobila.

Novi "ap" uvrštava moderne tehnologije u standardnu opremu, pa tako za bezbednost brinu šest vazdušnih jastuka, ABS i ESP, a ispod svoje karoserije nudi čelik visoke čvrstoće koji putničkoj kabini pruža dodatnu čvrstinu i sigurnost. Cena testirane nemačke perjanice je 9.645 evra. Ono što možemo reći da se cena i kvalitet poklapaju, a od nas novi "ap" dobija zlatnu krunu kao najbolje malo gradsko vozilo koje smo do sada "terali".

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati