Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

NA TESTU "TOJOTA AURIS"

23. 05. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Energija u pokretu

Nova "Tojota auris" je jedinstvenog dizajna i jedno je od najatraktivnijih vozila u okviru ovog automobilskog brenda.

Energija u pokretu
Tojota

Kao prostran četvorotočkaš, namenjen je mladim i porodičnim ljudima koji žele komfor, visoku sigurnost i eleganciju. Sa sigurnošću predstavlja kombinaciju jedinstvenog izgleda i sjajnih voznih karakteristika, koji se nameće kao lider i inspiracija ostalim konkurentima.

Imali smo priliku da testiramo novu "Tojotinu" lepoticu u verziji 1.6 sa motorom snage od 132 KS. Sa ovim automobilom smo prešli ukupno 2.200 kilometara (u oba smera) od Beograda, preko Budimpešte, Beča, pa sve do mesta Štajer u Austriji. Ono što nam je pokazao "na pravcu", krivinama i brdsko-planinskim predelima, jednostavno se može oceniti čistom desetkom.

Kao najvažniji korak u ofanzivi na evropski C segment, ovaj četvorotočkaš je sada znatno prepoznatljiviji, dinamičniji, bolje opremljen i jeftiniji za upotrebu nego ikada. Novi "auris" je rezultat "Tojotine" rešenosti da napravi atraktivnije, dinamičnije i zabavnije automobile, a da se pri tom ne odrekne dugo građene reputacije kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti. Od svog prethodnika je uzeo sve najbolje. Sada je stilski maksimalno utegnut, nudi kvalitetnu udobnost i sigurnost na putu.

Auris" je dugačak skoro 4,3 metra, visok 1,4, a u širinu se proteže na 176 cantimetara. Dimenzije, kao i druga konstrukcijska rešenja, omogućavaju izuzetnu prostranost u putničkom prostoru, dok je prtljažnik, sa duplim dnom, zapremine 360 litara i zadovoljava sve potrebe. Do "stotke" stiže za 12 sekundi, a pored sjajnih karakteristika, "auris" je izuzetno štedljiv "na gasu". Na otvorenom putu potroši samo šest litara, a u gradskoj vožnji 8,3 litara benzina. Šestostepeni manuelni menjač je odlično upakovan, a u svoje pregrade ulazi veoma precizno. Maksimalnu brzinu koju smo isterali na cajgeru bila je 190 km/h.

Kod "aurisa" nove tehnologije su usmerene prema vozaču uključujući, između ostalog, ulazak i paljenje motora bez ključa, prilagodljiv tempomat, interaktivnu kontrolu dinamike vozila, pomoć pri kretanju uzbrdo... Visok kvalitet šasije dodatno obezbeđuje udobnost i veliku manevarsku sposobnost. Njegov spoljašnji izgled se može okarakterisati kao energija u pokretu koja označava značajnu promenu za "Tojotu" u smislu dizajna i tehnologije. Rađen je na prednostima prethodnog modela i sada ima karakteristike automobila više klase, uključujući udobnost limuzine, nove instrument table, nizak nivo buke i vibracija, suptilno unutrašnje osvetljenje i kvalitetne materijale.

Kabina je dizajnirana sa ciljem da se obezbedi veliki prostor za noge i glave putnika, bez smanjenja prtljažnog prostora. U kabini je sve prilagođeno vozaču, komande su nadohvat ruke, a materijali su prvoklasni, kao instrument tabla. Poseduje elemente aktivne i pasivne bezbednosti na bazi najnovije tehnologije, kako bi se postigla maksimalna zaštita putnika.

Cena testiranog modela je 15.100 evra. Iako se na prvu loptu može reći da je skup, sa sigurnošću tvrdimo da svaki plaćeni evro ovog četvorotočkaša, za ono što nam je pružio na putu, malo je staviti u ovaj tekst, jer vredi bar tri puta više.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati