01. 06. 2017.

Da li je ovo dokaz postojanja paralelnih univerzuma?

Ideja da živimo samo u jednom od beskonačnog broja univerzuma, odavno je predmet debate naučnika, ali i tema mnogih naučno-fantastičnih filmova. Naučnici se nadaju da su na pragu razrešenja jedne od velikih misterija kosmosa.

Da li je ovo dokaz postojanja paralelnih univerzuma?

Naučnici su otkrili jedan fenomen u kosmosu zbog kog veruju da je naš univerzum zapravo udario u susedni, paralelni kosmos.

Posmatrajući noćno nebo, naučnici su primetili takozvane "hladne" delove svemira, koji su primećeni pre izvesnog vremena, a za koje nije bilo objašnjenja. Prema jednom tumačenju iz 2015. u tim delovima kosmosa broj galaksija bio je drastično manji nego u ostatku svemira. Međutim, nova studija sprovedena na Univerzitetu u Diramu pokazala je da postoji mogućnost da je reč o dokazu postojanja paralelnih univerzuma.

Teorija multiverzuma oslanja se na ideju da se svi mogući ishodi svakog scenarija odigravaju istovremeno u višeslojnoj realnosti, od koje mi opažamo samo jedan deo. To je potpuno egzotična ideja, koja svoje osnove ima u kvantnoj mehanici, ali je zasad, bez dokaza.

Sada se naučnici nadaju da će pronaći dokaz da su misteriozna hladna mesta u svemiru posledica sudara sa drugim univerzumom i stvaranja novog sveta koji je trenutno u fazi inflacije.