Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

07. 06. 2017.

Švedska dobija Muzej promašaja

U švedskom gradu Helsingborgu sutra se otvara Muzej promašaja u kojem će se na jednom mestu naći mnogi proizvodi koji nisu našli put do tržišta.

Švedska dobija Muzej promašaja

Foto:B92.net

Kupci očigledno nisu bili oduševljeni zelenim Hajncovim kečapom, smrznutim lazanjama marke Kolgejt, Koka-koli sa ukusom kafe. Zbog toga će se ti predmeti zajedno sa mnogim drugim naći u Muzeju promašaja koji je osmislio kustos i klinički psiholog Samuel Vest, prenosi AP. 

"Znamo da 80 do 90 odsto inovativnih proizvoda ne uspe i nikad ne čujete za njega, ne vidite ga, ljudi ne pričaju o tome. Ako postoji nešto što možemo učinimo sa tim jeste da izvučemo pouku iz tih promašaja", kaže on. 

Mnogi predmeti u muzeju pokazuju pokušaje kompanija da diversifikuju svoj brend. Jedan od takvih primera je Harli-Dejvidson, čuveni proizvođač motocikala, koji je sredinom 90-tih godina lansirao toaletnu vodu za muškarce koja će se naći na izložbi neuspelih proizvoda. 

"Fanovi su je mrzeli. Oni su pravili i božićne ukrase, barbike, razne stvar sa logom Harli-Dejvidsona i time su trivijalizovali taj brend", kaže Vest. Na izložbi će se naći i društvena igra Donalda Trampa pod nazivom "Vratio sam se a ti si otpušten" iz 90-tih godina. 

U ovoj igri, svojevrsnoj kopiji Monopola, igrači koriste velike figure označene slovom "T" i Trampove dolare za kupovinu Trampovih nekretnina. Biće prikazani i visoko-tehnološki proizvodi poput Guglovih naočara koje su, kako kažu organizatori, napravljene pre svog vremena, što je slučaj i sa još nekim tehničkim inovacijama.

 

 

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage