Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

19. 09. 2017.

Weekend Media Festival počinje 21. septembra: Šta vas očekuje?

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Fabrike duvana u Rovinju. Jedan od stručnjaka koji će biti gost festivala je i Hans Martin Megår, izvršni direktor Scandinavian Design Groupa.

Weekend Media Festival počinje 21. septembra: Šta vas očekuje?

Foto:B92.net

“Dok se svet i mi u marketingu još uvek navikavamo na uticaje digitalizacije, pojavljuje se novi i još izazovniji svetski trend. Tema koja će dominirati društvom i poslovanjem sledeće generacije je održivost razvoja. U 2015. godini 193 svetska lidera u Ujedinjenim narodima su se obvezali da će do 2030. godine ispuniti 17 ciljeva održivog razvoja. To nam daje manje od 5000 dana da promenimo svet. Održivost će imati veliki uticaj na naše klijente, a time i na nas u marketingu i medijskoj zajednici. U svom predavanju pokušaću da objasnim kako je održivost podjednako izazov i prilika te kako pametne agencije ciljeve UN-a za održivi razvoj mogu koristiti kao sredstvo za izgradnju brendova. Takođe ću istražiti kako mi u marketinškoj zajednici možemo igrati ključnu ulogu u održivosti promovisanjem ciljeva održivog razvoja u našem radu s klijentima.“ 

Hans Martin Megård je izvršni direktor Scandinavian Design Groupa (SDG). Analitički je orijentisan na postizanje rezultata, ali je i konsultant za brendiranje dizajna s više od 20 godina iskustva u razvoju međunarodnih brendova. Pre nego što se pridružio skandinavskoj dizajnerskoj grupi, Hans je vodio svoju brending kompaniju Brandlab. Pre Brandlaba, Hans je bio direktor korporativnog brendiranja za Burson-Marsteller za Nordic. Radio je 13 godina u međunarodnoj agenciji za brendiranje Landor Associates u Dubaiju, Hamburgu i Londonu. Scandinavian Design Group (SDG) je vodeća agencija za brending i dizajn u nordijskom regionu, s kancelarijama u Oslu, Stokholmu i Kopenhagenu. Misija SDG-a je da dizajniraju bolje poslovanje, kako za ljude tako i za planetu. Takva filozofija dizajna zasnovana je na dubokom uverenju da je za uspeh brendova potrebno angažovati publiku u cilju realizacije zajedničkih ciljeva i kreiranja značajne uloge u životima, kako bi izgradili poslovni model koji obogaćuje srž poslovanja. Scandinavian Design Group (SDG) je kreirala uspešne kampanje za brending grada Osla kao i dugoročnu strategiju i komunikaciju brendinga Norveške.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage