Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

03. 08. 2017.

Savski most neće u otpad, spojiće NBG i Adu?

Iako glavni projekat još nije završen, nema dileme da će se na mestu Starog savskog mosta graditi novi.

Savski most neće u otpad, spojiće NBG i Adu?

Foto:b92.net

Gradski menadžer za B92 kaže da će gradnja novog mosta početi naredne godine i da će koštati oko 30 miliona evra i da će stara konstrukcija biti prebačena, ne zna se još gde.

Sada mu ne treba beogradski učitelj Miladin Zarić, koji je 1944. ašovom presekao nemački detonator, jer od građevinskog buma nema spasa.

Izgled - potpuna kopija - zašto onda novi umesto starog savskog mosta?

U Gradu kažu - hoćemo lepše za taj deo grada, drveni piloni mosta su prestari i nebezbedni, a najvažnije - malo je dve, trebaju nam četiri saobraćajne trake.

“Da bi sav saobraćaj sa Novog Beograda preko tog mosta mogao da se ulije pored Beograda na vodi u tunel između Save i Dunava i smanjiti saobraćaj u centru grada”, kaže Goran Vesić, gradski menadžer.

Jedan Beograđanin ovako odgovara.

“Tragedija, sve staro što se ruši to je užas. Niko nikada neće pravilno saobraćajno rešenje napraviti.”

I dok gradski menadžer gleda daleko u budućnost, završni račun i datum početka trošenja tog novca za izgradnju nove viseće konstrukcije na Savi, još ne vidi.

“Ima nekih okvirnih procena 30 miliona evra više-manje činjenica kada bude glavni projekat znaćemo u dinar koliko. Okvirno je sledeće godine počinje gradnja nadam se da ćemo sledeće godine početi da radimo.”

Staru ćupriju Sava neće odneti na neku deponiju čelika i gvožđa. Ideja je da ova konstrukcija na nekom drugom mestu posluži isključivo pešacima i biciklistima, recimo da spoji Novi Beograd i Adu ili Zemun i Lido, zato i narod može u urbaniste.

Poslednji put je Stari savski most rekonstruisan 2008. i to delimično. Dnevno ga prelazi i do 30.000 automobila.

Izvor: B92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage