Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

20. 04. 2017.

Muke vozača na novoj rampi - široke trake

U "Putevima" tvrde da je nova naplatna stanica Vrčin prošla prvi test, šoferi misle drugačije.

Muke vozača na novoj rampi - široke trake

Foto:B92.net

Iako se mnogim vozačima dok su čekali u kolonama činilo da je na ulazu u Beograd situacija ista kao i svih prethodnih godina, osim što se naplatna rampa zove drugačije nego lane, u "Putevima Srbije" kažu da je novi objekat opravdao poverenje i položio prvi ispit.

U "Putevima" tvrde da je maksimalno zadržavanje na prolazak kroz naplatnu stanicu "Beograd" bilo 10 minuta i napominju da su prošlogodišnja zadržavanja bila između 60 i 90 minuta. Oni su izračunali i da je lane vozačima bilo potrebno i do pola sata da bi uzeli karticu i uključili se na auto-put, dok su proteklih prazničnih dana to uspevali da urade za svega dva minuta. 

Kroz naplatnu stanicu kod Vrčina tokom uskršnjih praznika, od četvrtka do ponedeljka do 19 časova, prošlo je 178.197 vozila. Na trenutke su problem pravili nesavesni vozači, koji su pravili duple kolone u traci. Oni koji na kraju svog reda nisu naišli na inkasanta, morali su da se "ubacuju" u red do njih da bi platili putarinu. To je stvaralo čep i gužvu u nekim kolonama. 

U "Putevima" kažu da su saobraćajne trake na novootvorenoj naplatnoj stanici izgrađene u skladu s projektom i po važećim standardima, prenose Večernje novosti. 

“Svaka traka je predviđena za po jedan red vozila, a promenljiva saobraćajna signalizacija je postavljena na nadstrešnici iznad kolovoza, odakle svaki vozač na vreme može da vidi koja traka je trenutno u funkciji, u zavisnosti od toga da li pokazuje zeleno ili crveno”, objašnjavaju u ovom javnom preduzeću. 

- Pitanje "ubacivanja", odnosno prestrojavanja vozila u drugi red je pitanje kulture vozača i poštovanja saobraćajne signalizacije.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage